
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 21 ώρες
3 σχόλια:
Μα πάντα και για πάντα, και ερχόμαστε και φεύγουμε.
Η ανάρτηση με τα περιστέρια ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!
Καλή επιτυχία σε αυτό το blog !!!
υγ1. Ήρθα από τα σχόλια της ιστοσελίδας του Ήσκιου.
υγ2. Αγαπητέ π.κ. ΠΩΣ τα καταφέρνεις τόσα πολλά και καλά; :))
@ Άστρια,
Ευχαριστώ εκ μέρους όλων μας για το πρώτο σχόλιο στο ιστολόγιο των ιστολογίων μας.
Είτε φεύγουμε, είτε ερχόμαστε, στον ίδιο παρονομαστή παραμένουμε!
Έχε χαρά!
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ....
Η ΘΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΙΣΤΡΙΝΙ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΩ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΓΛΥΚΙ ΜΟΥ
( ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ) ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΜΑΙ.. ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ . ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ .ΕΕΕΕΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ,ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΣ ΒΕΡΟΣ ΒΛΕΠΕΤΕ Η ΣΠΟΥΡΓΙΤΗΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ !!!
Δημοσίευση σχολίου